loading...
ورزش نیوز24
تلگرام سایت
mehdinazmi بازدید : 72 جمعه 15 مرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش  ورزش نیوز 24 ، بارسلونا تا کنون به 6 مهاجم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیشنهاد داده که با پاسخ منفی همه ی آنها مواجه شده است. دلیل پاسخ منفی آنها کاملا واضح است. هیچ کس دوست ندارد نیمکت نشین شود.

 

لیونل مسی، نیمار و لوییز سوارز خط حمله بارسلونا در جهان بهترین کرده اند و آنها فصل گذشته در تمامی رقابت ها 131 گل به ثمر رسانده اند. با این وجود کمتر مهاجمی  ریسک حضور در بارسلونا را قبول می کند. مسی در ابتدای فصل 2015/16 دچار مصدومیت شد و حدود 2 ماه از میادین به دور بود، اما سوارز و نیمار جزء بازیکنانی بودند که بیشترین حضور را در زمین داشتند و اگر انریکه قصد داشت به آنها استراحت بدهد مطمئنا به مشکل می خورد، البته او با بیش از حد بازی دادن به آنها هم به مشکل خورد ، چرا که در مقطعی ازفصل که نیاز به مهاجم چهارم داشت دستش خالی بود مجبور بود همیشه از این سه مهاجم استفاده کند.

مونیر الحدادی در حال حاضر مهاجم چهارم بارسلونا است،  و در رقابت های پیش فصل در 2 بازی 3 گل به ثمر رسانده است، اما هنوز تجربه لازم برای حضور در رقابت های حساسی به مانند دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا را ندارد که فشار زیادی روی تیم ها وجود دارد.

 


با توجه به این انریکه قصد دارد یک مهاجم شماره 9 را جذب کند تا بتواند در جایگزین مسی و یا سوارز بکند. اما چرا بازیکنی حاضر نیست برای بازی در این پست به بارسلونا بیایید. بارسایی که همه آرزوی پوشیدن پیراهنش را دارند.

 

هفته گذشته بارسلونا اعلام کرده بود که قرار است از چهارمین مهاجم خود قبل از شروع جام خوان گمپر  رونمایی کند و آنها تنها 5 روز برای این کار فرصت دارند.

 

در ادامه به 6 بازیکنی می پردازیم که پیشنهاد بارسلونا را قبول نکردند.
 
عدم جذب نولیتو به دلیل مسائل اقتصادی

خوزه مانوئل آگوادو دوران "نولیتو" اولین هدف انریکه در فصل نقل انتقالات بود که پیشنهاد بارسایی ها از نیم فصل دوم لالیگای گذشته آغاز شد. نولیتو در سال 2008 عضوی بارسلونای B بود در سال 2010 راهی تیم اصلی شد ولی تنها 2 بار فرصت حضور در ترکیب اصلی را به دست آورد و  در سال 2011 راهی بنفیکا پرتغال شد  و پس از آن به گرانادا و سلتاویگو رفت. بارسایی ها فکر نمی کردن او بتواند روزی در لالیگا درخشش خیره  کننده ای داشته باشد.

نولیتو
 

پس از سال ها بارسلونا دوباره برای جذب او اقدام کرد و باشگاه سلتاویگو در ابتدا اعلام کرد که مبلغ 18 میلیون یورو بند آزاد سازی اوست ، اما بارسایی این مبلغ را زیاد می دانستند و به دلیل مسائل اقتصادی قید او را زدند تا اینکه بالاخره او راهی منچسترسیتی شد. نولیتو پس از رفت به منچسترسیتی دلیل انتخابش را پپ گواردیولا عنوان کرد، اما مطمئنا او شانس اندکی برای حضور در ترکیب اصلی بارسا داشت.

 

عثمانه دمبله اولین پاسخ "نه" را به بارسا داد
پس از اینکه بارسایی ها از جذب نولیتو نا امید شدند، به سراغ عثمانه دمبله مهاجم استادو رن فرانسه رفتند. آنها به جذب این مهاجم 20 سال نزدیک شده بودند و باشگاه رن هم دوست داشت او را به بارسلونا بفروشد، اما در لحظات آخر مدیر برنامه دمبله به بارسایی ها پاسخ منفی داد با بورسیا دورتموند به توافق رسید. وی با قراردادی 5 ساله به ارزش 14 میلیون یورو راهی آلمان شد.

عثمانه دمبله
 

 

آنخل کوریا و لوسیانو ویتو

این دو مهاجم که عضو باشگاه اتلتیکو مادرید بودند گزینه بعدی بارسلونا به شمار می رفتند. از طرفی دیگو کاستا مهاجم چلسی هم قصد داشت به اتلتیکو باز گردد و با وجود او سیمئونه نیازی به آنها نداشت، بنابراین فرصت مناسبی برای آبی اناری ها محیا شده بود تا یکی از آنها را جذب کند، اما باز هم با پاسخ منفی آنها رو بروشد. البته گفته شده بود که دیگو سیمئونه چنین اجازه ای نداده بود، چرا که آنها می توانستند خط حمله حریف اتلتیکو را قدرتمند بسازند. گفتنی است لوسیانو ویتو پس از رد پیشنهاد بارسا، به سویا ملحق شد.

لوسیانو ویتو
 

کوین گامیرو

پنجمین بازیکنی که دست رد به سینه انریکه زد مهاجم فرانسوی سویا بود. گامیر 3 فصل پیش راهی سویا شده بود و طی 3 سال متولی با این تیم قهرمان لیگ اروپا شد و در این مسیر نقش بسزایی داشت. این مهاجم 29 ساله دقیقا همان چیزی بود که انریکه می خواست. مهاجمی با تجربه، گلزن، بازیساز و تکنیکی. اما او ترجیح داد به اتلتیکو مادرید برود تا شانس بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

کوین گامیرو
 

گابریل خسوس آخرین تیر را به قلب انریکه زد

این بازیکن 19 ساله خوش تکنیک برزیلی مدتها بود که نظر انریکه را جلب کرده بود و مدیران بارسا بارها به برزیل سفر کرده تا مذاکرات خود را با باشگاه پالمیراس انجام دهند. ضمن اینکه نیمار کاپیتان تیم ملی برزیل که در رقابت های المپیک ریو با خسوس همبازی است برای متقاعد کردن او جهت حضور در نیوکمپ دست به کار شد، اما او که آینده درخشانی را برای خود ترسیم می کرد ترجیح داد تا به منچسترسیتی و گواردیولا بپیوندد.

گابریل خسوس
 

 

البته گزینه های دیگری هم به مانند الکساندر لاکازت و ریاض ماحرز وجود داشتند که بارسلونا خیلی به صورت رسمی برای جذب آنها وارد مذاکرات نشد.

 

با این وجود نتیجه می گیریم که مسی، سوارز و نیمار همانگونه که برای سایر تیم ها قاتل هستند برای بارسلونا هم قاتل به حساب می روند، چرا که با وجود آنها کمتر مهاجمی پیشنهاد بارسلونا را می پذیرد و این می تواند در برنامه های انریکه اختلال بوجود بیارود.


به کانال ما در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت ورزش نیوز 24، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 577
  • بازدید سال : 3,232
  • بازدید کلی : 161,810