loading...
ورزش نیوز24
تلگرام سایت
mehdinazmi بازدید : 53 چهارشنبه 20 مرداد 1395 نظرات (0)

به گزارش ورزش نیوز 24 ، هریستو استویچکوف برنده توپ طلای جهان در سال 1994 برای مدت 7 سال پیراهن بارسلونا را بر تن کرد و حالا به عنوان یک کارشناس ورزشی در ایالات متحده آمریکا از زندگی خود لذت می برد و  بارسلونا و ایالات کاتالونیا را همیشه خانه خود می داند.

 

این مرد 50 ساله بغارستانی که در میامی به سر می برد در مصاحبه اختصاصی با نشریه SPORT گفت:

من در 365 روز در حال کار کردن هستم و واقعا از کارم لذت می برم. پس از سال ها از خودگذشتگی در این ورزش از فوتبال سپاسگذارم.

 

من سال ها زنج کشیدم، مسئولیت پذیرفتم، اما از بازی کردن لذت بردم و در حال حاضر هم به مانند یک کودک به این ورزش می پردازم.

 

مردم در میامی بسیار فروتن هستند و این فرصت بسیار خوبی است تا من با خارجی ها کار کنم. شکبه ی Univision یک خانواده بزرک است و من افتخار می کنم که با بسیاری از متخصصین کار می کنم.

 

 

استویچکوف برای هفت فصل پیراهن بارسلونا را بر تن و پیش از آنکه به کار تلویزیون روی بیاورد همیشه از اینکه بازیکنانی بارسلونا مصاحبه های زیادی انجام می دادند انتقاد می کرد، اما اکنون نظر دیگری دارد. وی ادامه داد:

در آن زمان شرایط به گونه ی دیگر بود، در حال حاضر من بخشی از رسانه هستم و خوشحالم که تا کنون هیچ بازیکنی برای مصاحبه با من پاسخ منفی نداده است.

 

زمانی که من بازیکن بودم به بسیاری از روزنامه نگاران برای مصاحبه پاسخ منفی می دادم. من در بارسلونا فرصت خوبی برای مصاحبه با مسی، سوارز، نیمار، براوو و ماسکرانو پیدا کردم. همچنین در اتلتیکو مادرید با سیمئونه، گودین، خیمنز  و تورس مصاحبه کردم.

 

من قبول دارم که برای انجام دادن مصاحبه کار اشتباهی می کردم. حالا که الان شرایط فرق کرده است به هر کسی پاسخ مثبت خواهم داد.



وی در انتها به بارسلونا اشاره کرد و گفت:

 

بارسلونا همیشه خانه من خواهد بود، من احساس کاملا شناخته شده ای از ایالات کاتالونیا دارم. من همیشه گفته ام که کاتالونیا خانه من است. این درست همان جایی است که من خواهم مرد و به خاک سپرده خواهم شد.

 

به کانال ما در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت ورزش نیوز 24، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 562
  • بازدید ماه : 562
  • بازدید سال : 3,217
  • بازدید کلی : 161,795