loading...
ورزش نیوز24
تلگرام سایت
mehdinazmi بازدید : 74 سه شنبه 02 شهریور 1395 نظرات (0)

به گزارش ورزش نیوز 24 ، اسماعیل حلالی پس از پایان بازی تیمش در مقابل پرسپولیس این چنین بیان کرد : من یک ماه هست تیم را گرفته ام و نباید انتظار زیادی از من داشته باشند .

 

وی افزود:  نباید از یاد بریم که پرسپولیس بدون ملی پوش برابر ما بازی کرد .. به نظر من این تیم در دو سال اخیر روند خوبی داشته و تیم‌هایی که برابر پرسپولیس بازی می‌کنند می‌دانند که آنها چه تیم بزرگی هستند.

سرمربی تیم فوتبال هف گفت:سعی کردیم کمی  از تمرین های  برانکو را در تمرینات هف انجام بدهیم چون من در دوسال اخیر تمرینات برانکو را دنبال می‌کردم. امروز هدف ما شکست پرسپولیس نبود از اینکه شرایط را برای ما فراهم کردند تا بازیکنان ما دیده شوند تشکر می‌کنم.

حلالی در مورد امکانات تیمش گفت: باید از این مدیران بخش خصوصی حمایت کنیم تا در ورزش حضور داشته باشند. امکانات این تیم محدود است، من و امثال من آمده‌ایم با امکانات کم کار کنیم و خودمان را نشان دهیم. امیدمان به فرداست تا هم دیده شویم و هم کار قوی انجام بدهیم و در کل مدیران هف آدم‌های مثبتی هستند.

به کانال ما در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت ورزش نیوز 24، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 673
  • بازدید سال : 3,328
  • بازدید کلی : 161,906